Τετάρτη, Ιουνίου 12, 2013

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΣΙΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΤ

Ανόητε χαιρέκακε...
Στο δρόμο ακόμη 3.000 άνθρωποι.
Τέλος τα μεροκάματα για ακόμη 3.000 οικογένειες.
Λες πως σε ενοχλούσε που πλήρωνες 4€ το μήνα την ΕΡΤ στο λογαριασμό σου επειδή δεν την έβλεπες. Οπότε καλύτερα να την κλείσουν.
Για να το διευρύνω λίγο αυτό: Κι εγώ δεν πήγα ποτέ στην Κάρπαθο αλλά τους δρόμους και από δικά μου χρήματα τους έκαναν. Να μην τους έκαναν λοιπόν αφού δεν τους είδα και ίσως να μην τους δω ποτέ.
Και το νερό που πίνει το παιδί σου στο δημόσιο σχολείο να το κόψουν.
Πληρώνεται και από μένα αλλά εγώ δεν έχω παιδί να πίνει από αυτό.
Γιατί να το πληρώνω λοιπόν;

Και τον Στρατό; Τον στρατιωτικό ποιος τον πληρώνει; Γιατί να τον πληρώνω αφού δεν είμαστε σε πόλεμο; Να τον καταργήσουν. Να τους απολύσουν όλους και άμα μας την πέσουν, βλέπουμε…
Και τους Πυροσβέστες; Να τους απολύουν τον χειμώνα. Μόνο το καλοκαίρι να τους πληρώνω. Γιατί; Άσε που άμα μένεις στην πόλη τι σε νοιάζει για το δάσος. Ας καούν όλα. Γιατί να πληρώνω κι εγώ που μένω στην πόλη;
Και το δημόσιο ιατρείο που φτιάχτηκε στη Λέρο, να μην το έκαναν ποτέ.
Αφού κι εγώ πλήρωσα γι' αυτό και ίσως να μην το χρειαστώ ποτέ.
Και το σχολείο που έγινε στην Ορεστιάδα, να μην το έχτιζαν.
Γιατί να πληρώνω κι εγώ ένα σχολείο, που δεν θα δω ούτε εγώ, ούτε το παιδί μου.
Άσε που δεν έχω παιδί. Κι άμα δεν κάνω; Γιατί να πληρώνω εγώ για τις σπουδές των παιδιών;
Και το παιδί του γείτονα που σώθηκε από την άρρωστη καρδιά του στο δημόσιο νοσοκομείο;
Από τις ασφαλιστικές εισφορές που έδινα και εγώ, σώθηκε. Να μην σωζόταν.
Αφού δεν το γνώριζα και ίσως να μην το μάθω ποτέ.
Και αν σου φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά, μην χαμογελάς γιατί είναι και αυτά στο πρόγραμμα.
Θα συμβούν και μάλιστα γρήγορα.
 Η ΕΡΤ αγαπητέ χαιρέκακε δεν είναι ένα κανάλι.
Είναι άνθρωποι. Εργαζόμενοι.
Φίλοι. Γείτονες. Συμμαθητές. Γονείς. Συγγενείς.
Όπως ήταν οι χαλυβουργοί, οι εργαζόμενοι στα κλωστοϋφαντουργεία, στα ναυπηγεία,
 οι χιλιάδες απολυμένοι σε ιδιωτικές εταιρίες που έκλεισαν.
Κι εσύ χαίρεσαι…
Να χαίρεσαι λοιπόν με την κατάντια σου.
Και να μην παραξενευτείς άμα αδιαφορήσω όταν απολυθείς.
Ούτε καν να διαμαρτυρηθείς.
Γιατί δεν θα αφορά εμένα η απόλυσή σου.
Δεν θα αφορά εμένα η εξόντωσή σου.
 Είναι αδιανόητη η φίμωση της ΕΡΤ.
Είναι αδιανόητη αυτή η συμπεριφορά της κυβέρνησης.
Είναι αδιανόητη η δική σου απάθεια.
Είναι αδιανόητη αυτή η χαρά σου για την εξόντωση 3000 οικογενειών!
Κι όμως, εγώ δεν θα χαρώ με τη δική σου εξόντωση.
Θα παλέψω για σένα ακόμη και την ώρα που εσύ χαίρεσαι με τον πόνο του άλλου.
 Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους της ΕΡΤ.
Αλληλεγγύη σε όλους τους εργαζόμενους.
Τους άνεργους, τους άστεγους.
Αλληλεγγύη σε όλους τους συνανθρώπους μας.
Κι αν δεν σε απασχολούν οι υπόλοιποι, σκέψου έστω το τομάρι σου.
Κάποια στιγμή θα χρειαστείς βοήθεια…
Ας έχεις κάπου να τη ζητήσεις…
Γιατί τότε δεν θα χαίρεσαι.
 Ανόητε χαιρέκακε!»… 
ΠΡΕΖΑ TV
12-6-2013

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραιος ο Κότσιρας.

Ανώνυμος είπε...

Κότσιρα είσαι εκτός θέματος...

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ ΤΟΥ ΚΟΤΣΙΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΥ.

ΤΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΡΕ ΚΟΠΑΝΕ?ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ Ή ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ?

Ανώνυμος είπε...

Nai re paidia oloi mazi na kratisoume ta 350000euro pou pernane oi dimosiodrafoi kai na plironoume kai to haratsi tis DEH

Ανώνυμος είπε...

11:44 voulose to samaropaido
poulhsate thn ellada kai akoma lasph petate

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να γίνω αριστερός.
Να γδέρνω, να μαδάω.
Να τρέφομαι απ’ το καθεστώς,
αυτό που … πολεμάω!

Θέλω να γίνω αριστερός.
Να παίρνω χορηγίες,
επιδοτήσεις, αρπαχτές,
κονδύλια, αργομισθίες.

Θέλω να γίνω αριστερός
και στη δεξιά μου τσέπη,
να βάζω όσα ο λαός
σε μια ζωή δεν βλέπει.

Θέλω να γίνω αριστερός,
χρυσά να ‘χω κουτάλια
κι όταν μαζί μου διαφωνούν
να σπάω και κεφάλια.

Θέλω να γίνω αριστερός.
Να έχω ασυλία.
Θολές παρόλες να πετώ,
να γράφω και βιβλία.

Θέλω να γίνω αριστερός.
Ένα με τους παρίες,
κοστούμι Αρμάνι να φορώ,
δίπλα τους στις πορείες.

Θέλω να γίνω αριστερός,
ξερόλας τελοσπάντων,
κήνσωρ, Ιεροεξεταστής
και τιμητής των πάντων.

Θέλω να γίνω αριστερός.
Μονά-ζυγά δικά μου.
Ο πιο στυγνός δικτάτορας
να ωχριά μπροστά μου.

Θέλω να γίνω αριστερός.
Να μένω στην Εκάλη.
Φασίστες, ρατσιστόμουτρα
να είναι όλοι οι άλλοι.

Θέλω να γίνω αριστερός.
Να εισβάλω στη Βουλή.
Να καταλάβω … έδρανο,
να κοιμηθώ πολύ.

Θέλω να γίνω αριστερός,
την ανεργία να σκίσω.
Δούλους πολλούς, εισαγωγής,
τον τόπο να γεμίσω.

Θέλω να γίνω αριστερός,
να σπάσω τα ταμπού.
Κόκα, παρτούζα κι αστακοί
να γίνουν του συρμού.

Θέλω να γίνω αριστερός
για να υμνώ τη φύση.
Ν’ αφήνω οικολογικές πορδές,
να καλλιεργώ χασίσι.

Θέλω να γίνω αριστερός
και να πουλώ κουλτούρα.
Να εξαίρω καλλιτεχνικά σκατά,
ξεράσματα και ούρα.

Θέλω να γίνω αριστερός,
να βγάζω και φιρμάνια.
Να κάθονται όλοι προσοχή
στη γκέι περηφάνια.

Θέλω να γίνω αριστερός.
Να βρίζω τον Χριστό.
Αλλοδαποί αλλόθρησκοι
να μ’ έχουν για αρχηγό.

Θέλω να γίνω αριστερός,
τις εκκλησιές να κλείσω,
μπούργκες να βλέπω ολόγυρα,
πολλά τζαμιά να χτίσω.

Θέλω να γίνω αριστερός
και πολυπολιτισμικός.
Τις παραδόσεις τού Έλληνα
να θάψω δια παντός.

Θέλω να γίνω αριστερός.
Να είμαι χιπ και τρέντι.
Άνεργοι, εργάτες και φτωχοί
να μ’ έχουν για αφέντη.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 2:06 τέκνον μου η δημόσια μαλάκυνση δεν κάνει καλό. Θα βγάλεις τρίχες στα χέρια και θα τυφλωθείς παλιομαλακα

Ανώνυμος είπε...


να γίνω θέλω χρυσαυγίτης
να πάρω και μια βούρτσα
για να χτενίζω με χαρά
του σαμαρά την πούτσα.

Ανώνυμος είπε...

να γίνεις όμως άνθρωπος
δεν θα τα καταφέρεις.
κουράδα ήσουν μια ζωή
πολύ καλά το ξέρεις.

Του χίτλερ πρώτα έγλειψες
το αριστερό αρχίδι
μα και του παπαδόπουλου
το έχεις γλύψει ήδη.

Τώρα ρουφάς του σαμαρά
μωρή παλιοκουράδα
σαν τον παπού σου θα βρεθείς
και συ μες στην πηγάδα!

Ανώνυμος είπε...

parte tis protes strofes tou fasistourghmatos 8elw na ginw aristeros kante ena psaximo sto google kai kitaxte na deite twra ena periergo pragma exei gemisi ola ta site malista borite na deite kai se pio anarti8ike prwto kai pws exaplo8ike sta ipolipa blogs. Malista 8a deite oti iparxei kai ena pou anaferei oti to sigekrimeno fasistourghma xalai ton kosmo sta social media to gelio einai oti h sigekrimenh anarthsh egine x8es sto site kai ston preza gia paradeigma tris meres prin . Fasistakia to internet den boris na kriftis. Fenete apo makria oti exete omades pou grafoun padou ta idia. Kai einai sigouro pws kai o preza den sas svini giati kerdizi apo esas !

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΑΩ ΜΕ ΜΙΣΟΣ ΤΗ ΜΑΝΑ ΚΑΘΕ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ!!

Ανώνυμος είπε...

Με απορία βλέπω πως τους περισσότερους μετά το γεγονός αυτό της ΕΡΤ τους έχουν πιάσει κάποιοι τραβηγμένοι συναισθηματισμοί του τύπου: "χάνουμε τη δημόσια τηλεόραση που τόσο αγαπούσαμε,κανεις να μη βάλει χέρι σ'αυτό το υπέρτατο δημόσιο αγαθό, οιμέ δείξε έλεος θεέ μου να μπορούμε πάντα να βλέπουμε την αγαπημένη μας καλή μας ΕΡΤ"
Τι έγινε ξαφνικά και η κατευθυνόμενη από τα συμφέροντα ΕΡΤ μετατράπηκε σε αθώο θύμα που αναφέρονται σε αυτή με τον πιο γλυκανάλατο νοσταλγικό τρόπο?
Πραγματικά κρίμα είναι οι εργαζόμενοι που απολύονται αλλά σπάω το κεφάλι μου και δεν μπορώ να βρώ δικαιοσύνη στον παραλληλισμό όπου π.χ κάποιοι εργάτες σκοτώθηκαν την ώρα που έχτιζαν μια μηχανή παρακολούθησης και πολέμου.
Τέλος πάντων, εύχομαι οι άνθρωποι να βρούν άκρη και οι οικογένειές τους να μην μαραζώσουν.