Τετάρτη, Ιανουαρίου 28, 2015

ΘΕΜΑ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΝΔ ΕΘΕΣΕ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ

Θέμα ηγεσίας στη ΝΔ, έθεσε εμμέσως ο Ευάγγελος Αντώναρος. 

«Η ΝΔ έχει μια μεγάλη παράδοση. Οι πρόεδροί της μετά από κάθε ήττα, έθεταν τον εαυτό τους στη διάθεση των οργάνων του κόμματος. Ο Καραμανλής το 2009, θυμάστε ότι δρομολόγησε ο ίδιος με ξεκάθαρη δήλωση το θέμα της διαδοχής του» είπε, μιλώντας στα «Παραπολιτικά».

Ο κ. Αντώναρος ήταν επικριτικός και για τη μη παράδοση του Μεγάρου Μαξίμου στον Αλέξη Τσίπρα. 

«Έχω μάθει από το σπίτι μου να υποδέχομαι κάποιον και να τον ξεπροβοδίζω εγώ έως την πόρτα» δήλωσε.


Την Πέμπτη το απόγευμα (στις 18:00) συνεδριάζει η εκτελεστική γραμματεία της ΝΔ.

Εν τω μεταξύ, ο Νικήτας Κακλαμάνης, μιλώντας στο Βήμα FM τόνισε: «Η άποψή μου είναι ότι η ΝΔ πρέπει να βγει μπροστά και να πει ότι αν ο ΣΥΡΙΖΑ επιθυμεί να είναι ο κ. Αβραμόπουλος υποψήφιος, πρώτοι εμείς λέμε "ναι". Δεν έχει ανάγκη τις ψήφους μας, αλλά δεν είναι ωραίο ένας Πρόεδρος που θα μπορούσε να βγει με 200 και πλέον ψήφους να βγει με λιγότερες. Η άποψή μου, λοιπόν, είναι ότι πρέπει να βγούμε μπροστά, αν έχει υπόψη του αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ».

Είπε ότι εάν ήταν στη θέση του Σταύρου Δήμα, θα αποχωρούσε. «Και ο ΣΥΡΙΖΑ, με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Πρέπει να βολευτεί και ο κ. Μηλιός, να πάει επίτροπος» πρόσθεσε.

Για την επόμενη μέρα στη ΝΔ, ο κ. Κακλαμάνης υποστήριξε: «Προσωπική μου άποψη είναι ότι απαιτείται ένα έκτακτο συνέδριο επανεκκίνησης του κόμματος και της παράταξης. Ο Νικήτας Κακλαμάνης δεν ανήκει στο "Δελφινάριο". Γνωρίζετε ποια είναι τα πρόσωπα που είναι στο "Δελφινάριο". Ρωτήστε τους. Αν θέλεις την ηγεσία, πρέπει να βγαίνεις μπροστά. Άμα θέλουν, όποιος θέλει να γίνει, ας βγει μπροστά. Τι περιμένουν, δηλαδή; Να τους ανοίξει άλλος τον δρόμο και να έλθουν ως Μεσσίες;».  in.gr
ΠΡΕΖΑ TV
28-1-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: