Παρασκευή, Αυγούστου 28, 2015

ΜΕ ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΕΦΥΓΕ Ο Γ.ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Μέσα σε εγκάρδια ατμόσφαιρα, αλλά και με αιχμές από τον απερχόμενο αναπληρωτή υπουργό Γιάννη Πανούση, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη η τελετή παράδοσης - παραλαβής.

«Πριν από επτά μήνες που αναλάβαμε, είχαμε υποσχεθεί ότι η Αστυνομία θα δώσει μαθήματα κοινωνικής δικαιοσύνης, ηπιότητας, πρόληψης και ισότητας» τόνισε ο Γιάννης Πανούσης, υποδεχόμενος το νέο αναπληρωτή υπουργό Αντώνη Μακρυδημήτρη.


«Τίποτα το καλό δεν θα μπορούσε να συμβεί, χωρίς τη στήριξη του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα προς την Ελληνική Αστυνομία και το πρόσωπό μου. Θέλω να πιστεύω ότι υπηρετήσαμε όλοι την εθνική στρατηγική της συμφιλίωσης της Αστυνομίας με την κοινωνία και της κοινωνίας με την Αστυνομία».

Στη συνέχεια, ο Γιάννης Πανούσης άφησε αιχμές κατά των επικριτών του τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου, τα περισσότερα καλά. Έχω μεγάλη τύχη. Δεν ξέρω ποιος μου την χρωστάει. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που είναι παντογνώστες. Πρέπει να συζητήσεις με τους ανθρώπους και να εφαρμόζεις ό,τι πρέπει, σε μια κοινωνία που αντιδρά πολλές φορές. Και όσοι αντέδρασαν, κατάλαβαν με πόσο ήπιο τρόπο χειριστήκαμε αυτό που ονομάζουμε εξουσία. Αντίθετα πολλοί από αυτούς που μας κατηγόρησαν, χρησιμοποιούν με βιαιότητα την εξουσία».

Ο απερχόμενος αναπληρωτής υπουργός ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετος κατά τη διάρκεια της τελετής, και ιδιαίτερα όταν του προσέφερε αναμνηστικό δώρο ο γγ Δημόσιας Τάξης Δημήτρης Αναγνωστάκης λέγοντάς του ότι «αποτέλεσε ασπίδα για την Ελληνική Αστυνομία». Τότε ο κ. Πανούσης σχολίασε: «Την ασπίδα θα την χρειαστώ στην πλάτη, γιατί με χτυπάνε συχνά από πίσω».

Από την πλευρά του, ο κ. Μακρυδημήτρης τόνισε μεταξύ άλλων: «Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου που διαδέχομαι -εάν μπορεί κανείς κάτω από το φως του ήλιου και πάνω σε αυτή τη γη να διαδεχθεί- τον Γιάννη Πανούση. Έχει ανεβάσει τον πήχη ψηλά και έχει επιτελέσει επαξίως το καθήκον του και με αγαθότατα αποτελέσματα. Ο κ. Πανούσης είναι διακεκριμένος επιστήμονας, αλλά και πολύ αποτελεσματικός ως αποδείχθηκε, ηγήτορας αυτού του νευραλγικού υπουργείου. Οι προκλήσεις είναι πολλές και ο χρόνος λίγος».   IN.GR

ΠΡΕΖΑ TV
28-8-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: