Σάββατο, Ιουλίου 23, 2016

ΜΑΚΕΛΑΡΗΣ ΜΟΝΑΧΟΥ: ΕΙΜΑΙ ΘΥΜΑ BULLYING ΑΠΟ ΤΑ 7, ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΟΠΛΟ

«Ήταν μοναχικός, έμενε με τους γονείς του, και δεχόταν bullying από μικρή ηλικία στο σχολείο». Ο γερμανικός  Τύπος γεμίζει με ηχηρά πρωτοσέλιδα μια ημέρα μετά το μακελειό στο Μόναχο προσπαθώντας να αποκρυπτογραφήσει τα κίνητρα και το προφίλ του 18χρονου Ιρανογερμανού που σκόρπισε το θάνατο χθες στην πόλη της Βαυαρίας.

Τα κίνητρα του δράστη, μέχρι και αυτή την ώρα, παραμένουν αδιευκρίνιστα. Ωστόσο, μάρτυρας ισχυρίζεται ότι τον άκουσε να φωνάζει «Ο Θεός είναι μεγάλος»( “Allahu Akbar”).  Τα μέχρι τώρα σενάρια μιλούσαν για ακροδεξιό εθνικιστή, ρεπορτάζ που μεταδίδει τόσο η Die Zeit, όσο και η Bild και η Frankfurter Allgemeine Zeitung.


Την ίδια στιγμή, η γερμανική εφημερίδα «Bild» παρουσιάζει το παραλήρημα ενός ανθρώπου που φώναζε ότι ήρθε η ώρα να πάρει την εκδίκησή του.

«Εξαιτίας σας δέχομαι bullying από τα επτά μου χρόνια. Τώρα κρατώ όπλο και ήρθε η ώρα σας. Θα σας πυροβολήσω και θα σας σκοτώσω. Είμαι Γερμανός, γεννήθηκα εδώ», λέει ο 18χρονος. Την ίδια στιγμή, μια φωνή ακούγεται να λέει ''Γαμ... Τούρκοι. Γαμ... ξένοι''».
  Ο δράστης σύμφωνα με την εφημερίδα έμενε με τους γονείς του ενώ, σύμφωνα πάντα με την Bild, ο πατέρας του ανακρίνεται από την αστυνομία. Την  ίδια ώρα, γείτονές του, κάνουν λόγο για έναν «ήσυχο τύπο». Κομάντος με σκυλιά έκαναν έφοδο στο διαμέρισμα, στη γειτονιά του Μονάχου στην οποία ζούσε ο δράστης, ο οποίος λέγεται ότι αυτοκτόνησε μετά από την επίθεση.

«Έμενε δίπλα μου. Ένας φίλος μου πήγε μαζί του στο σχολείο και λέει ότι είναι ένας σχετικά ήσυχος τύπος. Τον αναγνώρισε από τα βίντεο της επίθεσης», είπε ένας γείτονας στην Bild. http://www.newsbeast.gr/

ΠΡΕΖΑ TV
23-7-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: